Helgen då!



Fradagen, Sova hos Annie
Nå jag möte malin vid johanna backen och vi började gå ner till Annie. Det var riktigt varmt typ sommar natt så vi gick och sjöng det och hade almänt trevligt. Sen när vi kom till Annie kom malin på att hon ville ta ut sina pengar så vi gick till stan och möte jocke, micke, joel och kocken. Men malin trodde joel och kocken var nå små ungar. Hahah, kul som fan. Sen kom marcus gåendes lågt lågt efter. Haha! När vi vår på stan blev vi skit sugna på B&J glass så vi dellade på en. och sen gik vi hem igen och åt den. Och hade en skön Tjej kväll hos annie, dock satt hon och pratade i telefon typ i 5 timmar. Vilket var boring då var det juh bara jag som dampade. Haha! Natten smög sig in och efter mpnga HÅLL KÄFTEN somnade vi.

Lördagen, Shopping!
Hur pigg som helst, Jag menar det var juh dags att shoppa kanske även hitta något riktigt fint! Men annie var typ sjuk malin typ tjurrig för hon hade inte sovit något och Nattis , Jaa, hon var galen! :)
När vi väl var i luleå så såg vi skit mycket kalix bor. Träffade även Elin G på gina, Trevlig tjej dära!
Efter många klart  ni ska var inte så fega. Så hittade vi vägen till aeon men percaren var inte där, så vi hörde runt lite och kom till house of pain typ. Och alla förutom mig pericade sig. Nattis i naveln, Annie i mitten av örat Ni vet den håra snibben nästan i örat. Och Malin i tungan. Det äckligaste var att se Malin få det gjort BLÄ!

På kvällen
När jag kom hem blev det att packa sakerna för att åka till sanne där vi skulle ha ännu en tjejkväll. Äta kladdkaka och se robinsson och avsluta kvällen med bastu. Vilket var mycket skönt!
Och en mycket lyckad dag!


Söndagen
vaknade upp av att jag fick sms av Älsklingen idag. Och att han kommer.. så ställde iårning hans överasking och väntade in han. När han kom så hjälpte jag han med att plugga till Fysiken. Och sen så gav jag hans överaskning vilket var en Choklad kaka där det står Hurra vad du är bra ! .. Som gillar choklad!  Typ var det bästa köpet jag har gjort i Luleå igår var såå glad över den! den påminde om kalle och chokladfabriken!
Sen har jag och robin bara njutit av varandras närvaro. och myst och lyssnat på musik.

Lägger upp ett shopping inlägg nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0