Fredag!

Hejhej, Måste bara säga för att jag har varit frånvarande, Men idag kommer det ett par intressanta inlägg :) Eller jag hoppas ni tycker det. Tänke börja med va som hände igår.

Jag och Malin har varit pluggiasar och varit skit duktiga. Och plugat in alla städer och idag så var det Jag, Malin och Daniel som hade prov och alla andra skolkade. Men gjorde bara G-VG provet idag och på Tisdag ska jag göra MVG provet och där jag har bäst får jag betyget :)

I skolan har jag fått veta en massa saker om mig av en lärare. Barbro hade rätt och jag har väl misstänkt det också.
Som alla vet har jag lite svårt att stava. Och hur som helst har jag lite problem med det så har en lätt sorts dyxlektsi eller hur det stavas ;)

Efter skolan for Jag, Madde, Hanna, Sanne och sabbe ner på stan för att köpa Malins present. Vi är nämligen 13 st com har lagt ihop Och imorgon blir det att fara till Malin och äta pizza plus hitta på en massa annat kul. Och på förrmiddagen ska jag även till luleå, men det blir ingen shopping tyvärr, eller kanske glasögon.  Hahah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0