White Trash Beautiful

Hejsan alla där ute

Idag,
så var det lång lunch rast igen.
Alltid alltid varje tisdag och Fredag.
Men rasterna går fort är ju med Annie.
Jag, Malin och Annie gör ett arbete tillsammans
på Syslöjden. Det kommer nog bli fin fint.
Efter skolan så var jag och Malin en sväng till Pontus.
Svamla på där som vanligt.
Sen åt jag middag hos Malin och sen kom Robin.
Vi pluggade till proven som är nästa vecka.


TISDAG KEMIPROV - Årets första prov
FREDAG RELIGION PROV

Tror att det kommer gå bra på Kemiprovet.
Och religion provet får jag plugga lite mer till.

Började läsa en bok idag
Änglavakt av Emma Vall
Jag tycker att den har ett jätte bra handling än
så länge fast jag hara har kommit till sid 50.

Vem kan slå Filip och Fredrik?
Jag älskar programmet!  Så bra!
 
Nja tror det var allt för tillfället :)
Hör av mig mera snart !:)
Pusspuss/J*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0