Måndag, Full fart hela dagen!

hejsan alla där ute

Ja det är måndag igen.
Dagen börjar med samling och sen Idrott och jag gillar
verkligen min idrotts grupp. Kommer nog att bli kul i den.
Sen engelska och jag blir bara så less
på vissa personer. Menar att börja fundera
på klass resa nu i nian? Vi hade upp det i åttan
och våran klass är så grupp upp delad
och då funkar det inte.
Jag sitter då i elevrådet och det är jag som ska
ta hand om såna frågor. Men men.. Är som sagt less.
Sen blev de musik! YEES!
Musik
måste vara det roligaste ämnet.
 Allt är så roligt att spela piano och sjunga och
lära sig nya saker hela tiden.
No och Matte är också jätte intressanta ämnen.
som jag gillar. och sist på dagen är tyska
men tiden bara rann iväg.

Så i skolan idag har man haft 7 lektioner
och snart blir det att fara på årets första
basket träning! Yes! Va kul att börja med det igen.
Jag brinner verkligen för basket.

Är det bara jag eller?
Har ni också märkt att när man var liten gick tiden så långsam.
Och nu går dagarna som en minut och veckorna som en timme
och månaderna som en dag och åren som en vecka?
Det är helt galet att syrrans barn har blivit så stora
och att Malin syster är 8 år. Menar det var ju nyss Mallins syster
kom hem från BB och Malin var så glad.
Och när syrran sa för fösta gången åt mig att jag skulle bli
moster det är ändå 4 år sedan. Tiden går nästan för fort! 

Hör av mig senarae
puss puss/J*

Kommentarer
Postat av: älkling...

Håller med om det där med annelie... fattar inte hur hon ids börja att fara klassreesa buuu... och ja mena hon vill till japan sååå jävla seriöös! nott... men, men det är tur att du är med i 9g! annars skulle mina dagar vara väldiiigt jobbiga!

2008-09-01 @ 20:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0