Have a Heart

Heeejsan alla där ute!

Igår
fanns det ingen tid för bloggen. Lovar det var fullbokat hela dagen!
Efter skolan for jag, Malin och Robin och köpte hårfärg.
För jag har nämligen färgat håret nu. förr hade jag karamell choklad brun och
nu har jag mahogny.


Malin färgade mitt hår sen for vi till Haparanda och köpte skor!
det blev svarta skin stövlar sen tillbacka igen.
Och då blev det att baka kladdkaka med Malin och Robin och se idol.
Jätte mysig kväll var det iallafall.


Idag, är så sugen på att fara och gyma men ingen
verkar på så det blir väl att plugga.

 

  • Kemi prov på torsdag v.41
  • Musik prov "spelning" v.42
  • Prao hos Micke sandberg "naprapat"  v.43
  • Skriva om en uppfinning ska vara inne senast 2/12
Ja, så ser dom närmsta sakerna ut som man måste klara av.
Men känner mig inte stressad på något sätt.


Skriver snart igen
Pusspuss/J*

Kommentarer
Postat av: Lena

Åhhh det såg gott ut;D

2008-09-30 @ 22:26:17
URL: http://nittio.blogg.se/
Postat av: Din Älskling!

jaa, du älskling... Kladd kakan vart ganska god iallafall! Och älskling! spelar ingen roll hur mycket du en färgar ditt hår, sååå kommer du endå se lika vacker å sexig ut som alltid... men det vart fint det du gjorde med håret nu... älskar dig! vi ska ta oss igenom allt! genom eld o vatten ska vi vandra du å ja älskling!

2008-10-01 @ 20:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0