Yeeaaah, Fredag!

Hejsan alla där ute

BASKET! Is the shit!
Jag älskar bara det mer och mer för varje dag.
Årets första match mot Övertorneå kanske inte gick så
bra men vi får se de som den första matchen.

Träningen idag gick FIN fint! Jätte kul träning!
Och jag passade på att välkomna Jenny tillbacka
genom att göra så hon flyger några meter!

Förlåt Jenny! Tror jag ska till gymmet på
söndag så om någon är på hör av er!


Imorgon kommer syster hit måste städa annars blir hon sur :(
Och sen på kvällen ska man till Älsklingen och sova !:)
Fan va jag längtar efter han har inte varit med
han så mycket den här veckan.

Nu snart ska jag äta fläskfilé med potatisgratäng, MUMS!
Sen ska jag nog till UH


Aja skriver senare ikväll!:) Pusspuss/J*


Kommentarer
Postat av: -CHRIS-

Tack så mycket!

Ja det tycker jag också xD haha

2008-10-17 @ 19:08:40
URL: http://chrislondon.blogg.se/
Postat av: Syster

Ja.. det får vi göra..



vad bra att du städar ditt rum så slipper jag.. haha.. men vi kommer bara över dagen denna gång.. ;-)

2008-10-17 @ 19:34:58
Postat av: GM

Tack snälla Julia vad glad jag blir att du tycker det =)



Kram

2008-10-17 @ 21:03:42
URL: http://garbomannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0