Tisdag- sjuk än:/

Hejsan alla där ute

Jag sitter och kollar runt på min dator på bilder.
Tycker att jag har jätte många härliga bilder från många olika tillfällen.
tex. När vi har just fått sommar lov och sitter och firrar det på café lyktan!
jag tycker det är en jätte härlig bild.

Malin, jag och evelina


 Sen en annan härlig bild var i slutet av 7an när vi hade
aktiviteter med klassen så satt vi och njöt av solen i små båts hamnen.
och hade jätte roligt.

En glad julia



En annan härlig bild är sen i sommar när jag, Madelene, Evelina och Eleanor
var och tältade. Det är en dag man kommer minas.

Evelina Jag Madde och Elle


Den här bilden har jag tagit när jag och Malin hade prao på företagen emellan.
jag tycker den är jätte fin och jätte härlig.

Söta mailin

Den här bilden tycker jag också väldigt mycket om det var när vi övernattade
i en idrottshall.


Jenny, Sanne, Bea, Hanna, Madde och Jag


Pusspuss/J*

Kommentarer
Postat av: Hannah

va småa vi är : ) <33

2008-10-08 @ 19:06:21
URL: http://hannawitte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0