kom hem först nu!

hejsan alla där ute
förstår att ni har saknat mig;)

Men jag har haft fult upp varit på min prao näst sista dagen nu:)
Varit på massa behandlingar och sista timmen i gymet och hjälp christoffer ;)

Sen bar det av till Malins prao och väntat på att hon
skulle sluta och sen for vi till henne och hade värsta tjej kvällen. 
Med nagellack och massage och en massa kul :)
Åt även middag där :)

Nu sitter jag och lyssnar på enya.
Har kommit fram till att jag är stessad och de är nog inte det bästa !

MATCH PÅ SÖNDAG !
Hemma sporthallen kl 14.10
Kom och kolla

Pusspuss/J*

Kommentarer
Postat av: Hannah

Julia skriv int nät matchen är, då kanske olkk kmr o kollar : / ; ) <33

2008-10-24 @ 18:36:04
URL: http://hannawitte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0