fredag- myskväll, idol Lördag- @ Malin Söndag- Gym, och bad

Hejsan alla där ute

Ja som ni ser har min helg varit full  så därför jag inte har skrivit men ska bli bättre pusspuss;)

Fredag,
kom Malin Annie och Robin och vi åt Morötter och gurka i dipp och såg idol.

Lördag,
Var jag med Malin och Pb och svamlade på

Söndag,
Vaknade for och skulle gyma med Annie och sen efter vi hade de ringer
Madde och frågar om vi ska simma.
Och jag som allid är på. så hon kom och vi for och simmade och efter ett tag kom pekka också.
 Kul kul att pröva nya leksakerna som dom hade fått ditt och bubbla och springa ut.

Imorgon, blir det basket på idrotten basket träning efter skolan och basket en stund med alex sen plugga till prov kul:)

uppspelning i musik imorgon JIppi


lilla jag

Ska sova nu ha de bra pusspuss/J*

Kommentarer
Postat av: petraaa

ssssssssssssöööööööööööööööööööööttttttttttttnnnoooooooos!!!! :)

2008-10-13 @ 19:18:05
URL: http://petrajuntti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0