En kall fredags kväll..

Hejsan alla där ute

Det är
jätte kallt där ute och jag har inget att göra.
Jag har inte bloggat på ett tag för jag har haft lite att säga..
och jag har inte varit på blogg humöret precis. men jag ska skärpa mig:)

Idag är det fredag och det har inte hänt speciellt mycket den här veckan..
Jag har varit på skolan och så sen har jag varit hemma och varit på uh.
Kul kul, Imorgon blir det tjej middag ännu roligare!:)
Har varit hemma hos malin och ätit tacos:) Mummmss!

Engelska provet gick bra fick G+ :) och är glad för det.

Igår hade jag och robin 3 månadsdag!
Älskar dig gullet! du är bäst:)

Pusspuss/J*

Kommentarer
Postat av: Robin...

jaa... skulle gärna värma dig i höstmörket! krama om dig länge, länge!!! kyssar! Älskar dig!

2008-10-03 @ 20:17:52
Postat av: Eve

blir ju tacos idag också ;D

2008-10-04 @ 11:13:08
URL: http://eveliinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0