Torsdag, bitch ;)

Hejsan alla där ute ;)
Dagens ouffit


Idag har dagen varit lungn.. blev ingen tyyska genom att
jag hade elevråd känns som en evighet sen jag var på tyskan..
Men men nästa lektoin vet jag att vi ska se film , och sen ska vi typ vara i Hk och göra något tyskt men gott!:)
Och det är bara att gratta mig jag har tagit på mig ännu en uppgifft;) Sitter i styrelsen för niorna ;) Med Sebbe, Latta, Kenna och Louise. Det var väll allt för dagen ;)  eller så inte ;)

Fått förslag om att jag ska skriva dagens school outfit.. Jag gör så här så ni vet . Jag laddar upp 2 dagars out fit och sen så gör jag veckan snggaste outfit sitället.. det lätt bättre för sanne och några andras. 

så här är det kan inte bestämma mig mellan två och dom hade juh lika danna tunicor ;) 
Så garttis Carro och Henna!
 
Tunica från ginatricot
svart jeans från cheepmonday
uggs ;) 

tunica från gina tricot
 strupbyxor
svarta skinsstövlar
Vit stickad mössa
en skjal

xoxo/Julia

Kommentarer
Postat av: henna

nå vad gullig du är julia ;D tackartackar ;D ^^ puss <3

2008-11-20 @ 20:52:45
URL: http://hennalampinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0