Onsdag yesyes stressssigt!

Hejhej. Stress stress och ännu mer stress. HAR prov imorgon har inte ens kollat på de för bra som jag är glömmer jag bökerna där borta! ÅHH bravo julia ;) Sen måste jag lämna in I och U land imorgon. Hjälp! men e snart klar med de. 

Just nu väntar jag på att malin kan komma hem så jag kan iallfall få kolla igeom inför provet imorgon. Har knappt hängt med. Åhh va jobbigt. Får inte få IG vill inte! Men en bra sak är ju att jag har studieverksta imorgon och då blir det att plugga som fan! 

ska ladda upp dagens Hunk när jag kommer hem. Så tyvärr blev det lite inlägg den här dagen MEN är stressad.
men men nu har malin kommit hem. Så hör av mig efter jag har fattat något inom engelska ;) Haha!


xoxo/Julia

Kommentarer
Postat av: Angela

Gullig txt :)

2008-11-27 @ 21:31:12
URL: http://www.shingela.se
Postat av: Robin Larsson...

Nååå Vad söt du är min älskade!!! puss, kyss, kram!

2008-11-28 @ 10:34:27
URL: http://roninlarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0