Lovet- I love it ;)

söndag
match mot vråken och kan bara säga att vi gav dom en match iallafall!
sen for vi ut och åt på kina och sen hem till nattis och sen for jag hem till älsklingen och sov där:)

Måndag
ja och robin åt frukost sen kom mamma och hämtade oss. åt middag hemma hos mig och sen så for 
jag och tränade och gjorde min sästa träning på länge. sen for vi till annie och såg film sen blev det att fara hem.
Sov hemma hos malin
tisdag
En lung dag.. och upptäkte några konstiga prickar på mig.
onsdag
Trodde jag hade fått vattkoppar men det var inte så fick jag veta sent så jag for inte på träning ifall de var de men det visade sig att de var något annat. så for till robin åt pizza och såg tv och umgicks sista gången med julia Ö.
torsdag
ja jag umgicks hela dagen med malin och sen for vi på stan på "Kalixkvällen"
Robin var där och jozzie :) träffade Emma var så länge sen och fick äntligen se hennes barn. såå gullig!
malin sov hemma hos mig med:)
fredag
Så kom Robn Malin och Pontus hem till mig och vi såg idol. och sen såg vi en skräkfilm som min bror hade sagt var bra.
sen så for malin och pontus och Robin sov hemma hos mig :)
lördag
vi vackna och åt frukost och så låg vi bara och höll om varandra. Min bror fyllde 26 år Grattis!! 
Och min syster och hennes familj kom och hälsade på:)
Sen for jag och såg basket och sen blev det att fra ut.
på halloween fest :)
söndag
Såg en bra film med Jenny och Lars. och sen har jag bara tagit det lungt!:)

4 månader med ROBIN <3 idag, jag älskar dig!


Pusspuss/J*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0