Jaaah nii;)

Hejsan alla där ute


Jaa va ska man skriva ;)
vart mycket just nu lite upp och ner men allt är super bra just nu.. det är synd att robin har bliviy sjuk..
Hoppas du mår bättre snart älskling!<3

Just nu sitter jag med laptopen och kollar på gossip girl! Spänande, älskar den serien.
den är så dramatisk och underbar! Vill också va så bortskämd som dom. Dom har en helt underbar smak på kläder.

I fredags så friade vi sabrina, gotti gott med pizza och rutan var verkligen på G ;)

Igår hade jag en mysig kväll med malin. Vi åt en jätte god middag och sen så for vi till mig och såg en skit bra film, och sen hem till henne och sov ;)

Idag har vi varit hemma hos Pontus på ljusvisning och sen sett en film :)

föresten har färgat håret igen ;)

Skriver snart igen xoxo/Julia

Kommentarer
Postat av: Robin...

Staaaan vad fin du blev! JAG ÄLSKAR DIG JULIA! finns ingen bättre en du! du ställer upp för mig! och jag ställer upp för dig! du finns i mitt hjärta!!

2008-11-17 @ 17:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0