Hejsan Hoppasan NY vecka

Ohh så klart  en bra start på veckan gjorde en bar lektion fick beröm av jenny tack ;)
och gjorde bort provet gallant tror jag iallfall hoppas på ett VG ialla fall. Resten behöver vi inte sncka om jag vet att ni har hört ryckterna kalix är litet som sagt. men det är okej med mig jag lever ;) Haha ;) Så dagens bästa saker ät ju att Idrotten gick super och sen att Robin kom till mig efter skolan:)

Genom dagens omständigheter så hann jag tvärr inte knäppa en Dagens school utfit. Meeen, genom att gottgöra er så lägger jag upp en hunk och en babe ;) Hmm låter väl bra.

Sönda så blir det julskylltningen om vi inte har match då måste kolla upp det ;)
Joo juste min so uppgift måste vara klar på onsdag jippi vilket innebär att jag msåte skriva klart den idag för imorgon KOmmer älsklingen <3 Va glad jag blir.
SOM SAGT MIN MOBIL ÄR STULEN SÅ NÅS EJ PÅ MOBILEN.
Så alla vet.
Kalix i mitt hjärta ;)  visst det är där jag kommer i från och bor men längtar som fan efter min flytt till stockholm!
vilket kommer ta ett tag men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge ;)
xoxo/Julia

Kommentarer
Postat av: Evelina W

Hoppas du mår bra efter det som hänt, hon är bränd den där bruden!

2008-11-25 @ 17:56:21
URL: http://evelinawennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0