GODNATT!

ojoj pluggandet gick ju bra är klar med i och u land YEEES!:)  Änttligen är stolt över mig själv :)
Engelskan är en annan gerej men men som sagt TACK att vi har EV innan provet:) Jävligt bra att allt är så listigt
planerat ;) eller är det de?! Ojoj jag börjar bli Svammlig! ska gå och lägga mig nu!
Godnatt nu och sov riktigt gott!

Kolla bilden vaa söt madelene var på den och ser ni hur glada vi är över sommar lov! Älskar den dagen super kul hade vi. Nästa gång så står vi där och går skilda vägar. Ojoj tiden går så fort. Jag hamnar nog på NV och madelene på mode och disigne i Luleå om allt går som planerat.

xoxo/Julia

Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

Du, tackar så mkt:) KUL!!.



Du får sova så gott nu:)

God natt på dig:)

2008-11-26 @ 23:03:19
URL: http://kimza.se
Postat av: Skratt

Varför sprida ut falska rykten och sen stå och beklaga sig ?? Då får man faktiskt skylla sig själv...

Men du kanske lär dig nå hahahaha

2008-11-27 @ 14:36:02
Postat av: Jenny

CAREFACE.... ;)

2008-11-27 @ 15:48:37
URL: http://jennywikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0