Girl you wanna come to my hotel

Jaaa min dag har varit bra har jobbat på I och U länder är klart snart ska skriva klart det imorgon så ska upp tidigt. och sen fixa i mitt rum ;)

Det blir ingen ledar skola imorgon ;) härligt att sova lite längre då :)
Såå mysigt att det äntligen har blivit vinter var hemma hos malin för ett tag sen och dom hade redan börjat jul pynta.. så tidiga är inte vi eller rättansagt vbi är ganska sena om man säger såå ;)

Är det bara jag eller finns det flera som e dö less på julmust menar alla omkring går och driker det i burk .. Asså julmust är för mig något man dricker sista jul veckan och sen inge mer.Uchhhh.. Imorgon kanske de blir Robin :) FAN va glad jag blir :) Allitd lika kul att vara med älsklingen

skit skönt föresten att gyma. Älskar det! OCh juste har provMÅNDAG! Fan va less jag blir seriöst. Man hinner kanppt vara gald för ett prov och sen blir det ett nytt man ska plugga till förra veckan hade jag ingen fritid föruom när jag speldae
basket det blev bara att plugga och plugga. VARFÖR GÖR LÄRARNA SÅ HÄR! Lägger alla prov på samma jävla vecka!

Det är jätte stressigt när dom gör så. Har knappt gått igenom musiken. Känner att jag verkligen måste men vill inte. 
Det är så tjorvigt åhhhhh! LÄNGTAR BARA MER OCH MER EFTER LOV! och då kommer min kusin också Längtar så.


bilden är tagen av robin ;)
xoxo/Julia 

Kommentarer
Postat av: nickie

sv: made by me så tack :)detsamma !

2008-11-23 @ 00:34:58
URL: http://biffs.blogg.se/
Postat av: f

sv: men tack detsamma :)<3

2008-11-23 @ 00:54:28
URL: http://akerstroms.blogg.se/
Postat av: henna

svar: jo det är ganska svårt för tex 8 att veta årets leende ;D ^^ men det ska bli kul sen och se :D

allt bra med dig? :D



pusspuss <3<3

2008-11-23 @ 11:21:29
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0