Frrrrreedaah!

Yes. det blev ingen träning idag :( buhhbuuh:( Hade ingen skjuss. men men sånt e livet.
Ikväll ska jag fara till Alex med sanne och victor ;) vi ska sitta barnvackt typ eller nå ;)
SE idol tror jag. Men man vet aldrig. Just nu sitter jag och lyssnar cry me a river. Jätte skön låt. med justin timberlake.
LOVE LOVE LOVE! Robin är och hjälper sin farfar såå gulligt! :) och malin, elle, nattis och annie färgar håret . Elle och malin gör slingor över hela håret och annie och nattis färgar det brunt. Roligt roligt ;)

Det ni har väntate en hel vecka för! Är ni spända?;) Så klart ni är !
Veckans bästa schooloutfit!
jag kunde inte bestämma mig så de blev två

Grattis sara

svart koffta
ett rosa boxarlinne
ett grått boxarlinne
svarta leggings
gråa knästrumpor
skinstövlar
 
Grattis malin

Brun stickad koffta
svart boxarlinne
grå tunica
svarta strumpbyxor
vita knäsockar
svarta uggs

xoxo/J*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0