Duschen väntar ;)

hejheej.

har jag pluggat ännu mer ;) som ni ser har min dag beståt av plugg plugg plugg ;) Grymt kul alltså eller så inte ;)
Men har lärt mig något iallfaall och förkännar en varm skön dusch med hårinpakning och pilling och allt sånt!:)

Imorgon väntas ännu mer plugg:( Låter tråkigt men det är så. Måste göra bort mitt so prov som jag inte har gjort ännu.. och på onsdag blir det ännu mer plugg för ska lämna in en so uppgift... Urssch och fyy när det är så mycket med skolan just nu..


får väll vara glad som en krokodil jordgubbe ;) Haha

Blir nog sängen efter duschen och det vill ju vara utvillad till imorgon:)
blev inte att se buston tee party :(
Men men man kan inte hinna med allt..
Xoxo/Julia

Kommentarer
Postat av: Robin Larsson...

Lycka till på No-provet älskling! Du kommer klara det galant! puss puss

2008-11-18 @ 10:35:18
Postat av: annie

hahaha, jag är glad som en jordgubbe :D <3

2008-11-18 @ 17:27:43
URL: http://anniesavinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0