Dagens Babe!

DEt alla älskar och det alla vill läsa ;) NU är vi här igen vem har hon valt den här gången. ÄR det nån jag känner är det mig vem är de?!

Dagens babe förklaring:
Ja idag är det ju torsdag och denna vackra torsdag tänker jag ut se en tjej som är lika gammal som mig. och som jag känner si så där bra, men iallfall hon har ett jätte söt smail och ett jätte fint leende:) och en jätte bra klästill. Hon är bra i fotboll och bandy. Hon är jätte trevlig och hon gick i min konffa grupp ;)

ja dageens babe om ni inte redan har listat ut det är
Lina Bergenskanstano


xoxo/Julia

Kommentarer
Postat av: Lina

nåå, vad gullig du är! :) PUSS <33

2008-11-20 @ 21:48:12
URL: http://linabergeskanstano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0