Dagens Babe

Juste när vi sncakar om dagens babe kom jag och tänka på dagens school utfit för er som undrar e det veckan i den här veckan så alla vet! Såå Imorgon laddar jag upp den jag tycker har varit bäst! Men men över till dagens babe!

Dagens babe beskrivning!
Det är tjejen som är så söt som socker det är tjejen som älskar fotboll och spelar i assis damer. Hon är lika klantig som mig men ett snepp värre för idag hade hon nämligen sönder en dörr i skolan ni vet vem jag snackar om allas och speciellt min Sara Mardakin!

Grattis Sara


xoxo/Julia

Kommentarer
Postat av: sara

Vad söt du är gumman, jag blir jätte glad :)

Jag älskar dig! :)

2008-11-28 @ 17:52:07
URL: http://saramardakin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0