Im yours

Hejsan Alla Där Ute Vid Dataskärmarna .

 

Skolan.
Måndag och de var jätte varmt i morse och nu öser de bara ner hagel kan de bli värre?
Vill ha värme, sol och bad. En underbar tanke när man kollar ut genom fönstret .
Ganska lugn dag på skolan idag de gick skit snabbt tyckte både jag och Mly och A.

- Jag har fixat ett ligg åt mig och Hanna på torsdag efter skolan.

- Och jag har fixat mig ett nytt ligg.

- Men jag har då fixat mig ett stå ligg.


Var bara tvungen att skriva va M , E , H och SP sa vid matbordet.
Haha så klart var de inte var ett "ligg" dom menade ett  solarium.


Jag hörde me Krippan hur jag ligger till och han sa VG och de var väll dagens glada nyhet.


Veckan.
Denna vecka kommer att vara väldigt krävande. Till att börja med har Jag Tyska prov , SO prov och svenska prov. Sen är den sista veckan Jimmy bor i Kalix så vill ju vara med han mycket . Sen vill jag hinna spela basket med .


Kalix.
Hörde att tivolit kommer till stan i helg. Är de som brukar vara i augusti eller är de vanlig Kalix dag? Alla säger att de är det som kommer i augusti i vanliga fall , förutom PB.
Äh vi får se , ska dit i alla fall, så ses kanske där .


Im Yours.
Älskar låten Im Yours, sen första gången jag hörde den i 7an så min rubrik idag blir Im Yours kolla in låten om ni inte har hört den grymt bra och lätt att sjunga med till.

Hoppas ni har bra väder hatar hagel och när de e kallt !
/J*


Julia

Kommentarer
Postat av: Moa

jaaa, vi var i kantaoui : )

2008-05-27 @ 17:53:23
URL: http://moalar.blogg.se
Postat av: elle

Hahah jkusste de där uti ligg kom jag ih¨g . fan vad kul vi hade :D !!

2008-08-28 @ 15:56:08
URL: http://eleanorwarskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0