Born For This

Hej alla där ute

Igår
Underbar Dag Igåg kanske lite dålig start men bra slut .
Dagen börjar me so prov och man fick G på det. Sen så gick dagen med ett flytt. På HK gjorde jag och
E våran lilla grej , De var jätte gott .
Efter de så följde jag me E och så blev de stutsmattan ett tag .
Sen på kvällen blev jag utbjuden av min Älsking . Vi åt på kina sen for vi hem till han och bara tog de lungt .

Idag
Underbart väder nu är de sommar gott folk. Skolan gick väll bra finns inte så mycket att göra bara.
Sen fick jag ett telefon samtal av jimmy att han drar från kalix om 20 min . så jag for till han sa hejdå ..
Fan varför är du tvungen att flytta !?

Övrigt
Vet att jag har varit lite . Hmm. Hur ska jag säga konstig på sista tiden men lovar nu blir de ändring ..
Sommaren är hära och då kan man inte vara nere :)

Hoppas ni har de bra där ute och missa inte sanigens ögonblick ikväll
/J*

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

härligt väder, eller hur?

2008-05-29 @ 17:16:42
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0