One & only

Hejsan alla där ute
Det är midsommar och de är taskigt väder!
Det är lite tråkigt men så kan de vara.

Igår

Ja vackert väder och en gärlig fredag.
Och då passa jag på att umgås med Malin och Pontus.
Annars hände de inte så mycket igår vi sprang på stan ett tag och så .´
Sen sov jag hos Malin

Idag
Så klädde man stången med Malin sen blrev de att dra till mig
och ha en tjej dag.
Snart ska jag äta middag me Pappa genom att Mamma inte är hemma.
Sen ska jag dra till Malin en stund sen får vi se va som händer ; )

Idag kom jag på de !
För på basket träningarna så hade Madde alltid med en CD.
Och jag älskade en låt , Men hon kom inte ihåg vad den hete.
 Sen idag så satt jag och kolla runt på youtube och hitta den !

Fall out boy Feat Timberland - One & Only
Älskar den låten ! <3

Älskar er alla / J*

Kommentarer
Postat av: Anonym

TIMBALAND annars.

2008-06-24 @ 17:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0