Black & Gold

Hejsan Alla Där Ute

Igår
Så tog man konfirmationsen. Det har varit kul men ändå tråkigt . Men de var en bra sak att göra .
Mamma , Pappa , syrran och hons famlij och Mormor  Var hos mig och åt smörgåstårta.
Gotti Gott Gott men ändå Flotti Flott flott ;) Haha !
På kvällen for jag till M och såg Film. Bra var den oxå :) Tack till alla som gjorde min dag :)

Min musikstil är ganska sprid.
Från paramore ,fall out boy till Timberland , 50 cent till en massa mer.
 Och som ni kanske redan har förstått så döper jag varje blogg inlägg efter en låt.

Och den här gången var de Black and Gold - Sam Sparro. Jag tycker den är skön.
 Så kolla upp den och kolla vad du tycker?

Det är så skönt att Jimmy har kommit över mig nu.

 Har varit lite jobbigt om jag ska vara ärlig.

 Men bra att han har fortsatt med sitt liv precis som jag har gjort med mitt.  
Och på onsdag blir de bio ;)

Juste Jag och M drar till GBG snart sen får vi se om de blir en sväng till Kalmar med ; )

Ni ser bra ut och låt aldrig någon trycka ner er !
/J*

Kommentarer
Postat av: Jenny

vad fin du är gumman..älska

2008-06-30 @ 18:58:19
URL: http://loverose.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0