Sexy , Can I

Hejsan alla där ute :)

Gossip girl

Är i kväll och jag missar det!

Istället ska jag på bio med massa tjejer så de blir kul vi ska se någon Skräck/Thriller.

Och imorgon blir de bio igen men då blir de med R .

Massor med bio besök med andra ord.


Idag

Så for vi till strandängarna och kollade när brandmännen spelade volley boll

 och efter dom så var de våran tur.

Sen blev de att hoppa i älven. Det var riktigt skönt!



Sen vill jag bara säga till min underbara syster! jag älskar dig <3

Du finns alltid där för mig, Gumman.

Vi kanske ses på bion  annars ses vi nog i kalix
/J*

Kommentarer
Postat av: Robin...

Naw så fint inlägg, får en att drömma tillbaka! <3<3<3 Älskar dig gumman!

2009-02-08 @ 17:05:07
URL: http://robinlarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0