krönika

Det här är då min krönika som jag skrev till skolan säg va ni tycker ?  

Drömmar kan bli sanna.


Mitt barn kommer farm till mig och frågar.

-        Mamma, har du alltid velat bli de du är idag ? Jag kollar på hon och svarar .

-        Ja, Gumman det har alltid varit min dröm att vara modell.

-        Okey jag tänker bli en artist säger hon och ler.

Det är bra att ha drömmar. Just nu lever jag min dröm som Chiws största modell.

Jag lever livet i en stor villa med pool hus och en massa lyx. Dom flesta tror att jag är en stor "slampa" men allt som skrivs i tidningarna behöver inte alltid vara sanna, men så klart är vissa de. De som är så kul är att vara i centrum, Alla kollar på en och fotar en. Man får vara med på alla stora kändis fester och bära vackra klänningar. När man går in i en smyckes affär så behöver man aldrig tänka " Åh gud har jag verkligen råd me det här? ". En annan sak me tidningar är att dom alltid tar en sån där bild på mig när jag har en "Bad heair day".

Men själv tycker jag att jag är vacker och ingen kan ändra på vad jag tycker. Mitt namn är Maria Lindahl glöm inte de.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0