I don´t Want To Miss A Thing

Hejsan alla där ute

 

Som alla kanske redan vet så kommer de vara jätte mycket lila och blått i höst.

Själv är jag inte så mycket för lila. Något klädesplagg kan vara fint men inte allt för mycket.

Men blått där emot tycker jag om de är så fint på något sätt.

Här har ni några söta exempel från http://forever21.com 


Idag

For man en sväng till Malin och bada badkar, roligt!

Ikväll ska Jag, Malin och Pontus sova i tält. Så de lär bli en sen kväll.

For Evelina till Gbg , saknar dig !


Imorgon

Vet jag inte vad som händer tar en dag i taget. Det är ju sommar lov .

  

Ja, juste de blir ingen Göteborgs resa för mig och Malin.

Så vi får väll hitta på något annat, Kanske en resa till Kalmar.


Den årliga Westman festen börjar närma sig.

I år är det min farbror från Haparanda som fyller 60.

Så de ska bli kul att träffa Hampus och Gabriella

 och vem vet kanske Matilda också.

Ja va säger man inte släkten är värst.


Ha en underbar kväll

/J*


Kommentarer
Postat av: petra

tack hjärtat!





sjukt underbar du är! <3

2008-07-13 @ 23:13:28
URL: http://petrajuntti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0