Fields Of Gold

Hejsan alla där ute

Jag kolla runt lite både i haparanda och på intrernet.  Gissa vad jag hitta?
Jo, Jag hitta jätte fina Lacoste skor som jag bara måste ha. Får väll spara och köpa.
Bara en sak att jag lyckas aldrig hålla vita skor rena. 
Lacoste skor är så sköna och dom är snygga,  ja helt enkelt perfekta.
 Som ni ser på bilden är dom blå men tänk dom i rosa?
Exakt så såg dom ut som jag kolla på.
 
Finns på stadium i Haparanda för 599 just nu !
Så vad tycker ni ? Snygga eller inte? vill veta va ni tycker ;D

Fields Of Gold 
Någon mer än jag som är ny kär?  Fick ett tips av en speciell person igår.
En låt som är vacker och så romatisk om jag får säga de själv.
Så alla är ny kära borde lyssna på den och bara drömma sig bort till den
som man är förälskad i. Det tänker jag då göra nästa gång jag hör den.

Hello Kitty
Har ni tänkt på va sött det är med hello kitty ?
Jag vill också ha! Min systers döttrar har jätte mycket hello kitty tröjor
och när jag var i piteå så såg jag värdens sötaste tjej som kanske var 3 år som
hade en baddräkt som var från hello kitty. Älskar hello kitty ! <3
typ den hära tröjan kanske lite för klottrig men men . helt okey till ett par svarta jeans.

Jaja , nu ska jag fortsätta med mitt liv.
forstätta läsa i min blogg

/J*

Kommentarer
Postat av: Ledar-Elin

Bry dig inte om vad andra tycker om skorna. Vill du ha dem, så har du väl rätt att köpa dem utan att någon skall tycka att det är något fel, eller hur? Utgå alltid från vad du själv tycker, tänker och känner så kommer allt att gå bra :)



Ha det gott!

2008-07-11 @ 16:14:14
Postat av: Anonym

Vart har du hittat den dör tröjan? ;p

2008-07-12 @ 02:24:55
URL: http://fal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0