You you you aaaa ;)

Ja, idag har syster och hennes familj kommit hit:) KUL! Och jag har varit på stan med Jenny fixat en julkapp åt pappa från mamma ;) ÅHHH va snäll jag är ibland alltså!:) Haha;) JUL IMORGON! :O OMG!  Kul kul..
Idag ska jag gör någort jag inte har gjort sen förra året, nämligen Spela bingo lotto! Uppe sittar kväll;) Vet inte om det precis kommer bli kul men kommer nog sitta framför datan och skriva blogg också ;)

SAKNAR MIN söta pojkvän! Men ska sova hos han nån dag efter jul så det blir KUL!:) Han har bakat jätte mycket så han är min egna bagare:) 

DET BÄSTA MED LOV är att jag kan skriva jätte många inlägg! Så mycket läsning blir det detta lov för er ;) Mysigt!
xoxo/Julia*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0