Vars ska man börja? kanske med godnatt, eller neehh!

Jaahh jag vet jag borde ligga och sova nu .. Men sitter faktiskt i min säng måste skriva av mig!
Som sagt är ganska irriterad. Är det verkligen så att  jag är den ända som tar ansvar i klassen. JAG har för mycket redan!

Som sagt  vi går i nian betygen är extremt viktiga just det här året. Och jag sitter så klart i elevrådet och så klart i styrelsen så det är jätte mycket möten. Tillexempel som imorgon. som vi har ett möte om maten. sen så är jag mentor till en politiker. Och sen så missar jag lektioner när jag sitter med i elveråde. lektioner som är ganska viktiga för då slipper man plugga lika mycket. 

Sen på min fritid håller jag på att utbilda mig som ledare plus att jag spelar basket. Och hallå jag har faktist ett liv också som jag vill ta på vara på. Min underbara pojkvän, Mina underbara vänner och mina underbara serier.  

Okejokej det kanske inte låter så jobbigt men ikväll fick jag veta att jag. Ja ni hörde rätt jag ska ha ansvaret för muck tröjorna. Och förr att säga det så här. HJÄLP! Kommer bli en jobbig uppgifft men men som sagt det är juh GULLIGA barbro som har gett mig ansvaret. Som om jag inte har nog. 

Det var de nu ska jag sova GOD NATT! XOXO/julia

Kommentarer
Postat av: Robin...

Men det är ju jag som har ansvaret för att jag bor granne med han typ...

2008-12-10 @ 17:56:55
URL: http://robinlarssoon.blogg.se/
Postat av: elle

meen asså de är dom som är ordinarie i elevrådet som ska ta hand om mucktröjjorna ;D

2008-12-10 @ 20:37:29
URL: http://eleanorwarskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0