Söndagen!

Den här dagen var det menat att hampus skulle komma men han hade lanat och var trött han kliver på bussen imorgon kl två och det tar 6 timmar för honom att ta sig till kalix. så då är han gär vid 20.00 så då ska vi väl snacka ta de lungt kolla film och äta varma mackor eller något :) Mums!

Idag kom min älskling hem till mig och vi svammlade som vanligt sen åt vi middag och for till malin:)

Idag har jag iallafall gjort klart malins julklapp och gett den och jag har fått min :) Var så kul att träffa malin igen de var juh fan en vecka sen! Jag gav malin en album med foton och minen skrivna i:) vi har nämligen känt varandra i 12 år så de blev en hel del:) Och mycket tid har jag lagt ner på den :) sen gav jag henne ett par örhängen :)
ungefär nåt sånt här i liknade stil ;) Hihi:)

Jag fick en vit stickad borlero från JC av malin :) TACK kommer använda den mycket!
Sen fick jag ett ar röd rosa spets string från gina tricot av henne och sist men inte minst
ett halsband med en diamant och en fjäril på skit fint! :) Behövs verkligen!  tänkte lägga upp senare imorgon :)

Just nu sitter jag och ser sagan om de två tornen! Älskar den men älskar sagan om kungens återkomst mer! LOve it! <3
xoxo/julia*

Kommentarer
Postat av: marie

ja, men det var ju ingen fara :) vad kul att få ett sånt album, hon måste ha blivit jätteglad!

Bara fint med mig, lite snorig men det hör ju tydligen till julen :) själv då?

kram

2008-12-28 @ 23:59:05
URL: http://mariejohansson74.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0