LABA diii Laba diii!

Hej heej;)
Igår sov Min sötnos hära och vi hade skit mysigt och så wallander och jag var skit stolt över mig själv när jag hade lyckas få upp änglarna vi sängen kände riktigt hur ansträngade det var Haha!

Idag då ;) Vi for till ängla gården och hade en slapp dag med våran klass. Den här veckan känns så onödig. Har typ inge lektioner. Kanske blir så att jag spelar med Jenny och bea och marias klass :) Det skulle iallfall vara skit skoj. men får kanske inte så de är lungt..

Pussstja /julia*

Kommentarer
Postat av: Bea :)

Vi får hoppas :)

2008-12-15 @ 21:46:21
Postat av: Jenny

ja du syster snart kommer vi.. vill inte att tjejerna ska äta upp allt ditt smink som ligger ÖVERALLT så se till att fixat bort sånt och alla parfymer och hudkrämer som du vill ska överleva vårt besök. Det finns ju en bokhylla i datarummet som gärna vill fyllas med dina krimskrams.. :-) Kommer den 23... kram kram

2008-12-17 @ 13:08:57
URL: http://loverose.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0