Julklapps handling, julklapps inslagning, städning, Film och svammel!

yes yes idag har det varit fullt ös ;) Jag vakna upp med madde och sen for hon på stan jag gorde mig klar och vid två for jag på sstan och köpte klart dom sista julklapparna alltså Mammas, pappas, Novas, och mornors:) Känner mig stolt att har verkligen gjort bort det! SEn känner jag mig stolt över va Hur jag har gjort det! Kolla va fint det blev!









är även jävligt stolt för nu är allt smink alla krämer borta från mitt rum och mitt rum är riktigt fint och gläner har även sålt bort dom sista chokladmixarna! YES den här dagen var en bra dag .. Bortsett från att jag fick en bula som jag ännu har ont i och att jag råkades skära mig på tumen på tapet! FAn  That's Life!

Så här såg min Outfit ut ikväll! Mysigt värre.


Sen bar det av till jenny där vi såg film åt popcorn och drack läsk sen blev det att dricka te på det :) Har typ blivit beroende av teh det låktar så gott! Haha :) Så då vetni vad ni kan köpa till mig ;) Efter filmen så Slog vi in packet och sen så hämta vi jocke och körde några till hotellet. FAN vilken kö det var! Och ricko naken hunden som jenny passar åkte med så det var kul :)  

Nu ska jag sova GODNATT! xoxo/julia*

Kommentarer
Postat av: Carl-Oskar Westman

Åh vad fina paket, hoppas ni får en fin jul där uppe i snön!

2008-12-23 @ 17:24:39
URL: http://carloskar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0