Julen närmar sig!


Ja, nu är det 4 dagar till julafton! OMG! vart tog tiden vägen? Jag har ingen jul känsla alls .. Tror jag tappa den förra året. Snön har börjar smälta och till och med våran gräsmatta syns.. What?! Jag vill att det ska vara mycket snö på julafton! Och imorgon far malin till göteborg. så Hon får sin julklapp när hon kommer hem!:) Sara har redan fått sin och så. Mini julafton blev inte i år men det blir en så kallad mellandags middag med tjejerna iallafall :) KUL !

Som sagt vi är ganska tröga när det gäller jul men idag ska vi klä julgranen Eller rättansagt Jag ska göra det.
Vi har inte precis något specielt mönster men en massa pynt haha! :) Kul kul lägger upp en bild när jag är klar!:)

Allt börjar faktist bli klart hemma hos oss. Vi har handlat den mesta maten och vi har köpt dom flesta klapparna. Jag har kvar två klappar.. Pappas och Novas har redan planerat pappas och novas med men ska köpa dom på måndag :)
Och vi har pynat det mesta och jul granen blir klar idag. och Mamma har bakat en massa.



xoxo/julia*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0