Hejsan HOpppsaan ;)

Jag har värdens gulligaste Pojkvän:) Han kom hem till mig efter skolan idag och malin med hon skulle vara "JULTOMMTE"
med benvärmare runt skallen! SNYGGT dära! Kunde inte ta några bilder ville inte vara stygg mot tomten vet ni;) som sagt jag och robin bytte julkappar idag. Jag gav han en grön pull over plus en vit tröja. Och jag fick det jag önskade mig !
Alyssa Ashley Vanilla present förpakning med en parfym och en hand/body kräm




och två olika sorters te. En för mysiga stunder med persika och grädde och
 ett kärlekste med rabarber, hallon, smultron och nåt annat :) TACK älskling!
Min vanilj parfym tog slut för ett tag sen och har inte hunnit köpa en ny och älskar den! <3


xoxo/JUlia



Kommentarer
Postat av: Robin!

Varsegod älskling! Du e bäst, tack för tröjan! :D

2008-12-17 @ 20:33:08
URL: http://robinlarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0