Elevråds utbildning dag 2!

Hejhej ,
som ni vet har det varit väldigt tyst på skolan ett tag och jag vet svaret jag har inte varit där sen i måndags;) Jag var juh för andra dagen på elverådsutbildning. Och idag var det bättre och lättare att få som kontakt med varandra de var inte lika mycket folk henom att vi bara var 25 : ) och förra gången var vi kanske 60 70 st ;) eller något sånt.  Som sagt då var Mahem, furuhed och naturbruks dära. Och ja. tiden gick fortare idag vilket var bättre

sen blev det att fara till skolan för att rösta på lucian och imorgon får vi veta vem det blir :) sen vart det tänkt att det skulle bli träning för mig ! men fan de gick inte för jag hade varit så klantig så jag hade glömt att packa ner skor och boll.

Men de kanske var lika bra har nämligen prov imorgon Biologi! Och bara för att jag har fått MVG i Kemi och Fysik så måste jag få de i bilogi har nått slags krav på mig. Haha plus att vi har en ilämninga uppgiifft i teknik som jag också vill ha bra på :)

Jippi fick VG+ på min inlämnings inom geografin. Hade hoppas på ett mvg men men. tror inte lärraren gillar mig så mycket ;) 

Jag är äntligen klar!! med min teknik uppgifft! YES YES YES! Love it!
Nu ska jag fara till malin och plugga.
och om ni undrar om DAGENS HUNK OCH BABE! så är det att jag har haft mycket mycket att göra men det kommer komma upp en grej på fredag som blir extra rolig hoppas jag :) Såå håll utskik!
xoxo/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0