Winning women

Hejsan alla där ute!

Har inte lagt ut mina sommar skor när jag köpte dom
för jag glömde bort helt enkelt men jag älskar dom.
dom är enkla och helt perfekta så lägger upp en bild
på mina väll använda skor.

Och min hår inpackning som jag köpte för några dagar sen.
Den är verkligen bra så ni borde pröva den.

Måste bara säga att min syster och
min bror betyder oerhört mycket för mig.
Ni lyssnar och förstår mig och de älskar jag,
Det kallar jag riktig syskon kärlek.

Malin Henriksson  : betyder väldigt mycket för mig 11 års vänskap och
dig kan man verkligen lita på. Du finns där när jag behöver mig.
Och om jag verkligen vill något stöttar du mig. Älskar dig!

Robin Larsson : Du betyder verkligen allt för mig. Du är en bästa vän och
min kärlek. vill verkligen inte förlora dig , du är helt underbar.
Du finns där för mig och jag finns alltid där för dig. vi är helt enkelt
skapta för varandra. Älskar dig!


Dagens låt : Winning Women med Nicole Scherzinger & Rihanna.
Jätte härlig låt, Kolla in den !


Ajja , Ha de bäst så skriver jag så fort som jag kan igen
Puss Puss /J*








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0