This Is The Life

Hejsan alla där ute !

Äntligen hemma !

Jo som alla vet har jag varit borta ett tag.

Var på en snabb sväng ner till Kalmar till min bror och hans flickvän.

Första dagen så kom vi lite längre ner än sundsvall och vi stanna där och sov på hotell.

Och de var fredag och jag prata me Malin och Annie dom var på LK.

Så typiskt att jag missade allt de roliga. Men de kommer fler gånger.


Lördag.

 så åt vi frukost på hotellet. Och min bror har ett bra tips.

Drick aldrig tomat dricka , han tyckte verkligen inte om de.

Sen körde vi hela vägen till Kalmar. Åt pizza och spela lite GH.


Söndag

Så bar de av till Öland. Först så for på ett shoppingcentrum där.

Så jag köpte en handväska och lite underkläder .

Han väskan ser ut så här.
Fick tre filmer av min älskade bror.

  • hairspray
  • 27 dresses
  • What happends in vegas.

Måndag

Då börja vi dra oss hemåt och för första gången drack jag bon aqua.

Gud va gott de var godare än loka! Vi körde i ett hem till Kalix <3  


Tisdag.

Äntligen hemma, Lite trött är man men spänd på att träffa alla.

Längtar efter min Robin<3



Vet ni va jag tycker är lite irriterande ?

Men när vi åkte från Kalmar uppåt så var de önske lunch på mix Megapol.

Och så klart ville jag höra this is the life - Amy macdonlad men nej.

Inte fick jag min önskan uppfylld.


Jag har haft en trevlig liten tripp.

Hoppas ni fick en bra helg!

/J*  

Kommentarer
Postat av: elle

jag saknar dej baby<3

2008-08-05 @ 18:48:37
URL: http://eleanorwarskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0