Tattoo

Hejsan alla där ute

Igår
, blev de inte heller att skriva.
Malin kom till mig efter skolan och vi
fixade klart kemin och engelskan.
Sen for vi till Malin åt middag där och
hörde om Robin skulle komma en sväng
till Kalix och så hörde vi om Alex kom ut.
så vi umgicks alla 4 och hade verkligen kul.

Det här me kemin!
Jag är så glad tror verkligen att provet kommer gå bra.

Idag, fick sjus av Jenny till skolan idag. sen rollade bara
dagen på och vi slutade tidigt så gick jag, Malin och Annie
en sväng på stan och åkte hem. syrran har kommit hit igen.
Roligt roligt, att träffa flickorna igen. man vet aldrig va som
man hittar på senare kväll.

Dagens låt
Jag älskar verkligen den här låten! så fin och mysig.
Tatto med Jordin Sparks
Kolla in den!

Ja nu var de fredag, och de e så skönt me helg igen!
hoppas ni får en bra helg
för jag vet att jag kommer ha en bra helg.
Puss puss/J*

Hör av mig lite sen 


Kommentarer
Postat av: elle

skriv blogg föera ggr per dag roligare för mig när jag ahr lite å göra (A)<3

2008-08-29 @ 19:08:45
URL: http://eleanorwarskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0