My Life Be Like

Hejsan alla där ute!

Idag

Vaknade jag av att älskling hade skickat ett sms.

Jag var ensam hemma igen, så passa på att ta
 en dusch me hår inpackning.

För jag köpte nämligen en ny hår inpackning igår.

Och den luktar jätte gott och jag tyckte om den.
 Det var Malin som tipsade.



Sen så har jag hjälpt Malin att sortera hennes
kläder och städa upp i hennes rum.                                                        Tur att jag har värdens hetaste kompis!

Sen for vi hem till mig och åt middag , jätte gott!




Snacka om att Malin har mycket fina kläder!





Imorgon blir det Piteå men älskling. Kanske ses där.

Puss puss /J*


Kommentarer
Postat av: sara

Joo jag vet, det tycker jag med.

jag saknar dig också gulle! <33

2008-08-10 @ 18:34:03
URL: http://saramardakin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0