Long Way To Go

God morgon sverige!
Vaknade förr ett tag sen man måste ju
passa på att sova innan skolan börjar igen.

På tal om de vi börjar den 25/8 Herre gud vad lovet har gått fort!
Menar har inte hunnit med mycket, Och vi hade ju planerat så mycket.
Jag menar de skulle ju har varit så att jag skulle till LK med malin och Sara och Alla.
Sen så skulle vi bada hela dagarna och spela volleyboll och grilla.
Vi skulle även dansa hela kvällen och på dagarna skulle man få lite färg.
Men ska inte klaga så mycket mernar de har ju faktiskt varit kul med.

Lista på va jag har gjort i sommar.

[ x ] Badat för fösta gången i Sommar.
[ x ] Tagit konfirmationsen.
[ x ] Spelat Volleyboll
[ x ] Varit på stranden
[ x ] Varit på date med och blivit tsm med robin<3
[ x ] Varit i Piteå med Madelene
[ x ] Varit i Kalmar och i Öland med bror.
[ x ] Varit på släktfest träffat alla kusiner
[ x ] Varit på Nolia och sett BWO med älskling<3

och en massa mer som jag inte kommer på .
Pusspuss /J*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0