Get Busy

hejsan alla där ute.

Igår, hann jag inte jag var nog för trött efter
Men igår så åkte jag dom nya bussarna för
första gången till malin. sen hade vi almänt kul.
och sen så blev de basket me alex och då
utmana några små 5or oss och så klart fick
dom ett handikap och de var att dom
fick börja me 18 -0 och sen så vann jag och alex.
riktigt kul och sen slocknade man när man skulle sova.

Idag, Skola och sen blev de till älskling åt jätte
god middag dära och sen for jag hem och sen
till malin svamla runt och sen hem igen.


 imorgon blir de tyska jobbigt men står ut.
hoppas ni över lever skolan me
Puss puss /J*

Kommentarer
Postat av: Älskling...

2008-08-28 @ 16:05:31
Postat av: Anonym

Jag älskar dig julia... Fin bild annie fota... Kyssar!!!

2008-08-28 @ 16:06:40
Postat av: Gabbi

Nawww :)

2008-08-28 @ 23:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0