En bra söndag?!

Hejsan alla där ute

Ja, det är inte så ofta det händer men
den här söndagen har varit riktigt bra.

vars ska man börja?
jo, Igår lagade jag och Malin middag hemma hos mig.
Det blev stekt kyckling med bananer och ris med söt sur sås.
Efter ett tag så kom Alexander och Robin så då såg vi Hancock.
Hancock, var ända bra även om jag inte är så mycket för 
såna där filmer.
 Robin sov hos mig och vi var så trötta så vi
somna så fort vi hade lagt oss.  

Idag, vaknade vi kring nio och ledarskolan började kvart i tio.
Ledarskolan var intressant och dagen har varit galen.
Det var kul att träffa ledar Elin.
Emma och Emma var ett par riktigt trevliga flickor.
Men det var även Pekka och Rickard.


Min granne Ida har fått kattungar, så jag
for en sväng för bi henne för att kolla på dom där sötsakerna.

Är ensam hemma igen
så det blir väll att laga gröt så jag kan äta något.

Ungefär så har min söndag sett ut.
En Bra Söndag helt enkelt.
Hör av mig snart!
Puss puss/J*

Kommentarer
Postat av: puuuuus

älskling... älskaaar diig... kul vi hade inatt...

2008-08-31 @ 20:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0