Jag lever! :)

Idag var det en lång dag på skolan och det var grymt jbbogt tyckte jag för ingen av oss äter ordentligt på skolan nå mera. alla lever på sallad och bröd. Igår när malin skulle skära sin potatis var det ett mask bo i det! Blir bara äklad när jag tänker på det! och iag var det lax som var torr och smaka inget såsen var äklig? VAD HAR NI GJORT?  vi hade jätte god lax och mat innan den hära terminen började jag tror det bli att ta ett till snack med dom som gör maten.

snart ett år sen ;)

Idag, så kom min snygging till mig så pluggade och sen sov vi en stund :) Riktigt skönt! sen blev det middag och sen blev det att prata med bror och syster om mitt tvivel om jag verkligen ska gå naturvetenskap. Med lite tvivel och så är jag tillbacka på linjen igen. Jag ska gå det. Och jag ska klara av matten :) sen belv det att fara till malin där vi pluggade såg top modell och så :) Nu sitter jag här och känner mig nästan dum att jag inte har skrivit blogg. 
 

xoxo/julia*

Kommentarer
Postat av: Anonym

de var inge mask bo? den hade bara börjat ruttna

2009-01-14 @ 16:52:40
URL: http://eleanorwarskog.blogg.se/
Postat av: julia

okejokej men jag såg det inte så väl malin sa att de likna ett mask bo men hon kankse överdrev hur som helst är det riktigt äkligt!:)

2009-01-14 @ 17:40:00
URL: http://juliaawestman.blogg.se/
Postat av: Tiiara

Ja usch skolmaat suger. jag funderar på att börja äta kattmat i stället (tydligen ska det vara nyttigare) hehe ;) kram

2009-01-14 @ 18:49:03
URL: http://tiiara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0