Nytt liv! - Dag 14

Måndag, fick tillbaka duggan idag som man gjorde innan jul! Det gick bättre än väntat så jag blev sjukt taggad på att klara den här tentan, och blev bara mer taggad när åhag kom fram och sa att jag skulle ta revansch från envariabeln 1. Så nu är de dags att lägga i en extra växel! Tenta perioden har börjat och de märkesman när man inte är hemma först 8 på kvällen, efter en 12 timmars matte dag! Dock så sjukt värt det!

Snart blir det sängen så man orkar med en 12 timmars dag imorgon igen!
När vi pluggade idag köpte jag en cola zero dock när jag öppnade den blev jag inte alls lika glad, drack två klunkar. Men det gick inte, de var inte gott och inte värt. Så jag gav bort den istället. Har lite ångest för imorgon, för då ska jag väga mig igen och idag har jag inte hunnit träna alls. Endast hunnit gå 3.5km.. Nå vi ser väl hur de går! Nu ska jag njuta av en kopp vaniljte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0