Nytt liv! - Dag 13

Underbara söndag! Kan nog vara den bästa dagen på veckan! Älskar verkligen söndagar! För då får man göra precis vad man vill och har lust för att göra!

Idag vaknade vi krig 09.00 varken jag eller Robin hade sovit speciellt gott inatt! Men förhoppningsvis sover vi bättre ikväll. Nå väl igår gjorde vi upp med mark att vi skulle träffas på iksu där vi skulle utförs ett gympass. Så jag och Robin började gå mot iksu där vi möte upp mark, sjukt kul att umgås med henne var ett bra tag sedan! Hon hade armar på schemat och jag random gymmade kan man säga. Blev armar, axlar, mage och kondition. Men tyckte ändå jag fick ut något iallafall av passet! Kändes skönt och mark visade mig några övningar som jag kommer fortsätta att köra! Efter gymmet bar det av hemåt igen, ännu en skön promenad stod på schemat! Och nu är vi hemma igen och mår gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0