Tisdag 12/2-13

Godmorgon alla läsare!
Idag är det en nydag och egentligen är jag ledig pga sportardagen, men ledighet vad är det ? Nu sitter jag i soffan och har just blivit klar för att fara till skolan för att fixa till min rapport och sedan lämna in den, sen programmera mera:)
Jag tog mig inte upp och träna pga dålig sömn men efter skolan då jävlar kör vi!!!:)

Igår hittade jag äntligen en bild, på hur min dröm kropp ser ut. Har försökt hitta den nu ett bra tag, men igår hitta jag den!:)

Förresten idag är det fettisdag, och min drog skall ätas, även fast jag går på diet är det en dag man äter dessa Godingar så efter gymet blir det en semla med Robin:) mums


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0