Dagen efter man fyllt 20år

Jaha då var man 20! Då har man uppnått åldern man vill uppnå. Nu finns det ingen anledning till att bli ett år äldre,eller?

Nå väl! Jag hade en sjukt bra dag igår, den började med frukostmys med Robin, där jag fick hans presenter. Jag råkades komma försent till föreläsningen. Men sen rullade dagen på i bra takt.
Lunchade med Tove och skrev på ett skolarbete tills det var dags för föreläsning nr två. Sedan skrev jag klart min rapport och lämnade in den.

När jag kom hem igår så hade Robin gjort hemma gjord pizza, och tänt ljus och fixat det riktigt mysigt!:)
Till födelsedags tårta fick jag en födelsedags semla, bästa ever!<3 Älskar verkligen semlor.. Sedan rundade vi av kvällen med att se top model Sverige.

Idag har jag sovit lite extra länge, hade nämligen ingen skola! Så jag gick upp och åt frukost med Robin sen tog jag en pn i 30min sen beslutade jag mig för att gå till Ersboda för att hämta ut vårt paket samt inhandla alkohol för första gången:) så det vart en 4km promenad!(y) Nu har jag precis ätit lunch, rester från igår. Och ska snart bege mig mot Iksu för att köra ett konditions pass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0