dag 34

Hejhej 
Igår var det omtenta, tyvärr så gick det inte lika bra som jag tänkte att det skulle göra, nå väl. De kommer väl gå någon gång iallafall. Efter tentan så for jag hem för att fixa inför kvällen, plocka, städa och med mera. På kvällen kom Amanda och Carina hem till mig för tjejkväll, det var taco och drinkar på schemat. Sedan bar det av mot corona. Det var sjukt mycket folk där, en in en ut var det som gällde. Men vi kom in tillslut, där vi hade en riktigt rolig kväll! 
 
Igår gick jag 8 km, var av 3km i högklackat, så kan lova er att jag har lagomt ont i mina fötter idag. 
Men men det är väl det man får ståut med om man ska ha klackar på sig! 
 
Idag är jag inte alls bakis, mår hur bra som helst. Jag och Robin åt frukost för ett tag sedan, sen for han ut och grillade med sin klass. Och jag stannade hemma för att skriva på min rapport så att den någon gång blir klar. Men nu tänkte även jag palla mig ut på en liten prommenad i fin vädret. 
 
Här kommer några bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0